Bilgi İşlem Daire Başkanlığı


Hizmetlerimiz

İdari Hizmetler

  • Personel SGK işlemleri (işe başlama, işten ayrılma, emeklilik vb.)
  • Personel Bireysel Emeklilik (BES) işlemleri (BES kayıt, düzeltme, takip vb.)
  • Personel tahakkuk, avans, yolluk ve maaş işleri
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde satın alma işleri, ihale işleri, bütçe yönetimi
  • Personelinin kişisel ve özlük konuları ile ilgili yazışmalar, her türlü izin, istirahat ve benzeri konulardaki kayıtların yürütülmesi
  • Muhtelif yazışmalar
  • Gelen ve giden evrak kayıt, dosyalama ve arşiv işlemleri
  • Başkanlık stratejik plan, bütçe ve muhtelif raporların hazırlanması
  • Taşınır kayıt (Devir giriş-çıkış, zimmet, taşınır işlem fişi, hurdaya ayırma vb.) işlemlerinin yapılması
  • Kalite Çalışmaları
  • Tütün mamulleri kullanımı ceza ve takip işleri

Sistem Hizmetleri

  • E-posta işlemleri, kullanıcılarının problem çözümleri
  • Ebys yönetimi, kullanıcılarının eğitimi ve sorunlarının çözümü
  • E-imza Kurulumu, kullanıcılarının sorunlarının çözümü
  • Eduroam kurulumu, kullanıcılarının sorunlarının çözümü
  • Kurumdan emekli olan veya ayrılan kişilerin İlişik kesme işlemleri
  • Uzaktan yardım uygulaması

Yazılım Hizmetleri


Teknik Servis  Hizmetleri

  • Arıza takip sistemi üzerinden gelen taleplere çözüm ürütmek
  • Birimlerden gelen bilgisayarlardaki sorunların giderilmesi, garanti süresi içindeki arızalı cihazların firmaya gönderilerek onarımının sağlanması
  • Donanım yükseltilmesi ve yazılım güncellemeleri
  • İhtiyaç duyulması durumunda telefonla ya da yerinde destek verilmesi
  • Bilgisayar/Yazıcı/Tarayıcı vb. malzeme alımları için şartname hazırlama
  • Başkanlık ve diğer birimler tarafından satın alınan malzemelerin muayenesi
  • Üniversitemiz birimlerinde hurdaya ayrılacak Bilgisayar/Yazıcı/Tarayıcı vb. malzemeler için oluşturulan hurda komisyonuna uzman üye gönderilmesi; hurdaya ayrılacak bilişim malzemelerinin uygunluğunun denetlenmesi
  • Teknik rapor (hurda, satınalma işlemleri vb) ve iş bitim raporu hazırlanması
  • Uzaktan yardım taleplerini, uygulama üzerinden karşılamak
  • Kullanıcı isteği doğrultusunda sistem yedeği alınması
  • Gerek duyulması halinde kasanın kompresör temizliği ve termal macun işlemleri

 

.


Son Güncelleme : 12 Eylül Salı 2017
16